Vivim en una societat totalment dinàmica i la comunicació ha d’adaptar-se a aquest entorn, el client exigeix cada vegada més informació, més detallada i més ràpida. Ha arribat a un punt en què l’informa’t ja no en té prou amb la millor informació encara que li arribi molt ràpidament, sinó que hi vol participar.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0KFrexBF6upWJ4vRW_ozLPQuf9igddqsWr1nWPdizzHdy-qPyOlSsrrPKylPzqnTNeyCGCLihGCq2itt4I9msYzV90tXpcBt2FhsSIeaCdm1WwkWn5HGhwetlU0AZ7DAoYRwzo3lyJ5U/s400/bestbuy.jpg)
En l’àmbit de la comunicació empresarial estan emergint amb força les anomenades: Marques Socials. Les empreses han d’estar disposades a permetre que els seus empleats també es converteixin en el rostre de la marca. Els consumidors exigeixen això, és a dir una cara que generi confiança i proximitat . Marques com Disney o Best Buy s’estan convertint en marques socials i seran les que guanyaran la credibilitat i la fiabilitat dels seus compradors i clients.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada