L’objectiu de l’estudi era obtenir informació per conèixer, amb el major detall, les opinions dels residents en l’àrea d’influència de Molins de Rei.
Jaume Angerri presentant l'estudi de comportament d'hàbits de consum |
- El grau de satisfacció amb el comerç i els serveis de Molins de Rei.
- Els elements de millora que suggereixen els residents en l’àrea d’influència.
- Què troben a faltar; què busquen en altres àrees.
- Valoració de l’enllumenat, de la seguretat, de la neteja, de la senyalització, de l’accessibilitat, de les places d’aparcament, del transport públic, entre altres.
- Valoració de les campanyes que es porten a terme: coneixement, interès, utilitat, participació.
Un cop executada la mostra de 650 enquestes telefòniques vàlides l’equip directiu de la Unió de Botiguers i Comerciants de Molins de Rei (BOTMOL) ha plantejat a l'empresa http://www.dacoiniciatives.com/ la necessitat de fer una revisió estratègica del Pla de dinamització de Molins de Rei.
La planificació estratègica tenia quatre interrogants a resoldre:
1. Qui som? Calia tenir clara la missió de Botmol.
2. On ens trobem? Botmol fa més de trenta anys que treballa al servei dels comerciants de Molins de Rei.
3. A on volem arribar? Calia definir quins són els objectius.
4. Com hi arribarem? Hem dissenyat unes estratègies que ens porten a aconseguir els objectius marcats.
David Coromina exposant el Pla de Màrqueting |
David,
ResponEliminaMolt bona iniciativa i bon treball.
Un bon pla de Màrqueting pels comercials de ben segur que satisfarà les necessitats dels seus clients i, les perspectives en positiu de la dinamització econòmica de Molins de Rei.